Go Timbuk, go!

När jag kom till jobbet igår (och kollade fb, som jag alltid gör, samtidigt som jag onlinar mig på msn) fick jag ett grymt meddelande på min wall!

Jag och polarna ska på Timbutku imorgon (Onsdag) på trägårn.
Har lite gästlisteplatser över om du och sambon är sugna på att gå. Det är på trägårn och börjar klockan 20:00. Ring eller smsa mig så fort du läst detta, behöver (om så är fallet) ett nejsvar snabbt så vi får bjudigt någon annan.
Kram!

Nejsvar, my ass!
Här ska rockas Timbuk vill jag lova, varpå jag fullkomligt slänger mig på jobbtelefonen och flämtar fram de goda nyheterna till sambon, samtidigt som jag med vana fingrar, snabbt och smidigt knapprar iväg ett JAAAAA-sms till min coola och givmilda vän.

Kvart i åtta möter vi upp vår snygga väninna och killarna på Trädgårn och går, efter ett enormt kramkalas, till baren och tar igen förlorad tid tillsammans med öl och cider.
Har inte träffat killarna på ALLDELES för lång tid, så det var grymt härligt att se dem igen.
I've missed my lovely boys!

image77 

Zoolander! Fortfarande ett måste...

image80

Tre tjejer på toan... Vi älskar varandra!

image79

Timbuk rockar fett!

image76

...Liksom vi!

image78

En sak som slog mig (förutom att han är sjukt kort) när Mr Timbuktu entrade scenen, var att han knappt hade någon hals.
Killen såg ju nästan ut som om han hade kroppsuppbyggnaden av en dvärg. Konstigt! Det har jag minsann inte sett innan!

Men det blev en härlig konsertupplevelse, och det märks att Timbuktu verkligen älskar sin egen musik.
Han hade humorn i att lägga in "Trädgårn" på flera ställen i sina texter, och sånt uppskattas ju alltid.
Han snackade, dansade, sjöng och hoppade, liksom större delen av oss i publiken. Vi snackade, dansade, sjöng och hoppade som tokar, men Timbuk var ändå lite missnöjd över att han och bandet svettades mer än vad vi tycktes göra.
Hey! Vi gjorde ändå vårt bästa...

Tack för dansen gamle vän!
På lördag är det jag och tjejerna som underhåller dig... Make yourself ready for a night to remember honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0