Going Lara Croft

Mina vänner.... Jag saknar er såååå!
DUMMA dumma telefon!

Idag har jag gjort min första latte och tagit oskulden på min fantastiska och underbara kaffemaskin. Och vilket glas med kaffe jag fick... Mmmmmporr!
Det lär ju bli ett gäng med sådana kärleksglas under de kommande dagarna.

Nyår närmar sig och idag var jag ute på stan efter jobbet, och köpte det sista till min Lara Croft utstyrsel. Det blev hölster, vapen och patroner.
Sedan har jag suttit här hemma och klippt, häftat, klistrat, svurit och jublat och nu bloggar jag i min svarta klädsel med vapen och allt!
Det är några små justeringar kvar (enorma bröst bland annat) innan allt är klart, men det närmar sig trots allt!

image90

Idag testade vi även det beryktade ståsolariet, mina ladies och jag.
Det kändes väldigt lustigt, hela situationen. Det var som en liten cylinderformad garderob där jag naken klev in och tog tag i handtagen framför mig. Sex minuter senare kliver jag ut och känner mig mycket nöjd med min nya upplevelse.
Jag stog och funderade på trevligheter samtidigt som fläktarna jobbade med mitt hår och den farliga uv-strålningen attackerade min hungriga hud, och jag slapp tänka på alla andra som har legat och svettats i samma solarie innan mig.
Ett grymt solarie som jag nog ska besöka på söndag igen så jag blir lite brun(are) innan måndagens nyårsfest!

Annars har det inte hänt så mycket sedan sist, förutom att jag har haft grymt mysigt med min sexiga handyman och min underbara sambo har kommit hem efter sitt julfirande i skåne.
Här blir nu vin och några världsliga problemlösningar med tjejerna innan jag förhoppningsvis somnar mot ett manligt bröst!

Puss och kläm



Kommentarer
Postat av: Ciss

OOO MY!!!!!!!!!!!!
Det DÄR ser farligt ut ;)

2007-12-29 @ 01:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0