I like you, I lööve you

Jag sitter och msn:ar med av mina absolut bättre vänner. I min msn-line har jag skrivit
"Candle light dinner med mig själv"

Vi kommer in på det faktum att jag är ensam hemma idag, att jag nog känner mig lite lonely bland mina ljus men att jag hoppades på att min nyopererade väninna skulle komma och hämta upp mig för en biltur...
Då fick jag, av honom, ett av de finaste meddelandena jag någonsin fått:


"Vildhallonet är ett flockdjur som är i stort socialt behov av gruppen.
Om vildhallonet blir skiljt från sin ordinarie grupp blir hon strax ängslig. När ni skaffar husdjurshallon, skaffa dem alltid i par om 2 eller fler."

Jag frågar givetvis varifrån han fått alla dessa fantastiska ord, som ju så väldigt väl stämde in på mig!
"Ja, från alla naturprogram jag sett som vimlar omkring i mitt huvud."

Så fint, så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0