Idolfinal och lussebullar

Hur svårt ska det vara egentligen?
Följa med jobbet på en aw? Följa med en het brandman på en aw? Sitta hemma med en skitsnygg tjej och kolla på idolfinalen?
Fan! Jag KAN helt enkelt inte ta så svåra beslut en fradagkväll...
Jag vill ju alla tre!
Jag tycker det är skitbra när någon på jobbet tar initiativ att göra något ihop, eftersom det är så sällan jag träffar mina kollegor utanför jobbet, men det var ju samtidigt jättelängesedan jag träffade min favoritbrandman. Idol har jag ju aldrig följt, men min snygga väninna har jag ju inte heller sett på väldigt länge.

Mina föräldrar retade mig alltid när jag var yngre för att jag var livrädd för att missa något, och det kan väl ligga en liiiten gnutta sanning idet, men framför allt vill jag nog vara alla till lags.
Jag vill ju vara tjejen som direkt ropar "JAAAA, vilken bra idé!" när någon föreslår något eftersom jag själv tycker det är så trist när JAG föreslår något och den andra säger:
"Nja, jag vet inte.. Känner mig rätt trött och så!"
(Välkommen till mitt och mitt ex liv... No offence baby, men ibland var du rätt seg)!

Men så hamnar jag i dessa situationer ibland, när ALLA bara vill vara med mig. Jag förstår dem i och för sig, eftersom jag ju är en råball tjej, men det blir så svårt att välja!

Ikväll blir det dock Idol, middag och lussebullar, för att spara lite pengar och ladda inför morgondagens dönande på stan!
Vi ska ta ut vår nyopererade väninna på jaktmarkerna igen och det kräver att jag är alert och ger henne fullt stöd under kvällen... Kommer förmodligen få vara hennes bodyguard eftersom hon nu efter operationen är ÄNNU snyggare än innan. Hur DET nu är möjligt.
Jag säger som Lena Philipsson:
"Mina vänner är de snyggaste jag vet!!!"

Avslutar med dagens barnkommentar:
"Fröken Babbel... Är den här O'boyen vegetarisk?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0