Mår fint nu

Ibland känns livet bara så himla gött!
Jag är visserligen helt knäckt över att min telefon beslutat sig för att göra slut med mig.
Jag menar... mycket vatten var det inte. Bara lite spill ifrån glaset som jag ju råkade välta och ingen anledning till att bli så sur att displayen inte fungerar längre.
Ni vet ju hur det är. Ingen telefon-inga vänner, så nu har jag skitit i det blå skåpet. Tack gode gud (eller whatever) för msn och facebook så att jag kan nå de flesta av mina vänner ändå!

Men utöver mitt lilla gräl med telefonen så mår jag väldigt bra just nu!
Allt bara flyter på bra och jag känner mig uppskattad, omtyckt och värdefull. Det är en fin känsla!

Ikväll ska jag och min snygga väninna äta på restaurang och dansa runt på Inferno där en sexig handyman ska lira plattor.
Men det får bli en rätt lugn kväll ändå eftersom det ska jobbas med de små kidsen i morgon... I morgon ska det även bli ett väldigt efterlängtat frisörbesök!

Oh joy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0