Tack som fan!

Det värsta som finns (kanske inte det allra värsta, men ändå väldigt värst) är när jag måste använda en bruksanvisning för att få något att fungera. Jag hatar det. Det är inte bra för imagen  ;)
Jag vill ju kunna smacka upp i stort sett vad som helst utan att behöva hjälp från ett pappershäfte...
Nu sitter jag här med en insruktionsbok av värsta slaget och ska förstå hur min splitter nya, fantastiskt braiga och framförallt snygga espressomaskin fungerar.

Man borde veta det va? Hur en espressomaskin fungerar. Vilken bonnläpp jag känner mig som nu!
Ingenting jag borde tala om för mina vänner och kollegor kanske... Men jag står för det. Jag står för min okunskap och ser till att lära mig i stället.
Nästa gång jag får besök står jag med en krämig latte i handen och med ett brett flin på läpparna. Mallig som få förmodligen!

Tack som fan brorsan!
Och tack som fan, mamma och pappa. You so totally rock duuudes!
Ännu en härlig och lycklig julafton är klar och jag är lika nöjd som alltid.

Mamma, du ska ha massor av cred för all rolig mat du jämt fixar och en särskild klapp på axeln för de underbara små Absolut Vodka-flaskorna som vi gladeligen skålade i oss vid middagen. Kul idé!

Nu ska jag dyka ner i espressomaskinernas värld och bli en baristatjej av världsklass!

Magiskt och vackert som en saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0