Crème de la crème

Vi skrev och skickade ut ca hälften av inbjudningarna till nyårsfesten idag, fröken babbel och den snygga körkortsinnehavaren!

Hon knackade försiktigt på min dörr runt 18.00 idag, med en flaska bubbel i handen (för att fira hennes nytagna körkort) och en godispåse i väskan.
Jag hade brassat lite gott käk och vi satte oss och åt, under seriöst planerande, bubblande och babblande.
Sicken fest vi kommer att ha. ALLA kommer att vilja vara med :)
Ni som har fått inbjudningar ska känna er väldigt utplockade och speciella då vi nämligen är fyra oerhört populära tjejer med sjuuukt många vänner att bjuda (jo, mamma..Det är fler än 33 st).

Vi har bara bjudit crème de la crème... Top noche...
Så se till att anmäla er snabbt, innan de ca 120 platserna försvinner framför ögonen på er.

Lite roligt är, att efter middagen och två glas av den goda champagnen somnade min underbara lilla vän av utmattning i soffan.
Hon var helt slut efter alla uppkörningsspänningar, stackarn.
Själv satt jag vid datorn, lyssnade på lugn och underbar house, smuttade bubblande dricka, mumsade godis och komponerade inbjudningstexten med en trattkatt i knät.
Lite av ett Codak moment tycker jag nog...

Resten av kvällen fixade vi med foton, musik och spanade lite hemligt...

Grattis till körkortet baby girl. Jag är jättestolt över dig...
Nu ska jag sova!

Nana dodis

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för en underbar kväll min vän... Men jag kan inte hjälpa att din soffa e så skön... Fast du fick ju gjort massa bra saker medan jag sov...
Du e bäst!!!

2007-11-16 @ 01:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0