Det är de små ögonblicken...

-Jag gillar inte snippor!

Jag sitter nere hos en underbar kollega (som jag ser alldeles för sällan nu för tiden. Skärpning på oss baby) och surplar kaffe och skvallrar om helgen, när en av hans elever kommer fram med ett pussel och säger just så:
-Jag gillar inte snippor!

Skrattet bubblar i mig och jag får med en ansträngd klunk ner kaffet i magen och lyckades på så vis hindra det från att stå som en enorm kaffefontän ur munnen på mig.
Tur för min kollega också att jag fick ner kaffet innan han blev alldeles nersprutad av den bruna, varma vätskan...

Varför sa hon så?
Det är ju skitkul, men var i hela världen kommer det i från?

JAG gillar snippor...Särskilt mig egen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0