Gråter inombords.

Jag bröt en nagel idag, och jag skiiiter i hur fjolligt det låter att gnälla över det för JAG ÄR LEDSEN NU!!!
Fan, fan, fan rent ut sagt!
Det är bannemig en hel vetenskap att odla fina naglar... För att inta tala om hur dyrt det är med alla olika oljor, lack, filar och removers.
Och faktum är ju, att bryter du en nagel måste ju alla filas ner och för att det inte ska se helt osymetriskt ut på fingrarna, och det är ju det som är så satans surt!

Senast idag nickade jag storslaget och svarade:
"Jo, det är sant, de är riktiga"  med en nästan löjligt stolt röst, när ett barn på jobbet kommenterade dem och trodde att de var lösnaglar.

Och senast i helgen fick jag höra:
"vilka grymt sköna naglar du har"  när jag låg och kliade en het killes rygg och armar!
I knooow, tänkte jag då malligt, med ett fånig leende på läpparna, I knooow baby!

Men det är slut med komplimanger om mina naglar på ett tag nu.
Slut med att få känna mig som en gudinna när jag kliar en killes hud och slut med att måla de långa naglarna blodröda inför en utekväll... Slut, slut, slut och JAG ÄR LEDSEN!

Det enda positiva med det här eländet är väl att jag nu under en månad eller så, kan ta ögonkräm och ansiktskräm med fingrarna, utan att det kommer under naglarna...
Men ge mig någon månad så är jag back on track again ska ni se!

Kommentarer
Postat av: C

Fy fan Sara.... Du e så jävla skön:)

2007-11-07 @ 00:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0