Socker, socker, socker...Underbara jävla socker!

Gött!
Då var jag med barn igen... -Sockerbarn!
Jag är en tvåbent, svarthårig, studsande sockerschock, hela sockriga jag! Hade jag varit en seriefigur hade jag varit gjord av socker. Socker som gjorde folk glada och pigga, eller feta och bittra.. Och så skulle jag ju smälta bort om det började regna... Trist!
Varför finns det inget preventivmedel mot godis, kakor, bullar och andra sötsaker?
FÖR JAG KAN JU UPPENBARLIGEN INTE LÅTA BLI ATT ÄTA DEN UNDERBARA SKITEN!

Var på bio idag med, och det var ju givetvis den så skitviktiga påsen med M, en liten popcorn och en påse snarr, som dukades upp i mitt och min biodejts knä.
(Nu kan du ju bara fantisera lite lätt om vem som åt mest av det söta lilla smörgåsbordet)!
Sedan blev det ju givetvis inte bättre av att jag faktiskt var jättehungrig, där jag satt och mumsade i mig allt gott, på ungefär 20 sekunder.
Dåliga karaktärsmänniska, som ju aldrig träffat en kalorijävel jag inte tycker om.

Så när vi i alla fall gick ut från bion (Bourne ultimatum, som var rätt bra) hade jag en rund, härligt putande gravidmage -igen! Oh, crap!
Men tack för bion, sockret och sällskapet baby! Lika underbart som alltid att träffa dig... I like U I löööve U
Nu blir det sängen för mig, och nya hurtiga löften om att sluta äta sötsaker i morgon!

Mmm...ELLER HUUUR, med tanke på godisschemat och lådan med favoritkakor som ligger i skåpet och väntar på mig, lockar på mig, viskar till mig och med flit, drar ner mig i fördärvet, på jobbet!

Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0