Är det så att katrinplommon botar förstoppningen som förmodligen kommer att uppstå?

Idag började jag mitt nya liv!
Jag haft på känn ett tag att jag nog gått upp lite i vikt, men avsaknaden av våg i vårt lilla hushåll har fått mig att lämligt förtränga det hela.
I helgen satt jag och kollade på kort från i somras och jämförde med kort från nu... Japp! Den här tjejen har minsann lagt på sig lite runt kinder och midja. Och det går inte an. Nej nej!

I morse mixade jag en härlig morgondrink med apelsin, banan och bär och där började min detoxvecka!

Min planering är verkligen underbar eftersom min höggravida kollega aka kaffe-och-bullkompis har sin sista vecka innan hon går på mammaledighet och sambon fyller år och ska ha kalas med massa god mat...
Ja, just det. Vi ska ju till skåne i helgen också och där var det ju gourmet som låg på planeringen.

Men det blir inget med det. Här ska rensas ut och börjas på nytt.
Målet är minus 2-3 kilo så blir det nog bra igen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Det lät faktiskt himla gott med den där frukt-drinken. Men hur ska jag NÅGONSIN kunna ge upp min cola?! =)

2008-04-01 @ 12:31:45
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Annapanna

Jag förstår hur du känner! Jag har också börjat mitt nya liv och har faktiskt lyckats gå ner 4 kilo! Jag är så nöjd, men 2 kilo till så här jag MEGA nöjd! You go girl!

2008-04-01 @ 12:48:30
URL: http://[email protected]
Postat av: who

kurvor is the shit

2008-04-01 @ 12:52:34
Postat av: Jenny

Pärla!
Du kan inte jämföra dig med hur du såg ut för ett halvår sedan.
Då var du ju bara skinn och ben!
Jag förstår känslan när man känner att man väger liiite för mycket, men 2-3 kilo är ABSOLUT max om du nödvändigtvis måste detoxa, vännen!
Annars kommer du försvinna igen...
Pözz

2008-04-01 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0