Asfaltskramare

Efter en dag proppfylld med spårplaneringar och PIM-utbildningar på jobbet samt kompostpåsebeställningar tillsammans med bögen i församlingen kom jag, helt utmattad, hem till min vid köksbordet studerande sambo.
Jag var hungrig som en hel tigerflock och satte i mig hela skålen med nöt -och fruktblandningen som jag köpt för att ha när jag blir godissugen (så som jag ju allt för ofta blir).

Jag och sambon tog sedan en härlig power walk på en och en halv timma... Där vi givetvis fånade oss så som bara vi två gör.

image224

Nu borde jag försöka glömma min nötmätta mage och fixa lite mat. Ska även testa det nya kaffet som jag köpte till min fantastiska maskin.

Tack du fina undersköterska som kom med tipset till brorsan. Tack som fan!

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Woow, vilken fin cykel!! *vill också ha*

2008-04-14 @ 19:21:24
Postat av: Den fina undersköterskan

Jag tänkte att om du är lika kaffetokig som min syrra så måste det gå hem. =)

2008-04-15 @ 10:22:40
Postat av: Jenny

I löv ju girls!
Ni är så knasiga!
Pöss

2008-04-15 @ 11:47:34
URL: http://awear-jenny.blogspot.com/
Postat av: who

ligga sked is the shit

2008-04-16 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0