Cecilia Lindh, I love you!

Åh, jag har fått hem min snygga väninna för en helg!
Hon befinner sig annars i Stockholm på air stewardess- boot camp nu för tiden.
Min vackra lilla väninna rökdyker, släcker brinnande dockor, livräddar i havet, hoppar slide från flygplan och klarar  väldigt svåra tentor borta i vår hufvudstad...

Men nu sitter hon här, i min och sambons soffa, dricker en tetrafestis med jordgubbssmak i mina enorma gråa mysbyxor och inbäddad i rosa filtar, fladdrar med sina 75 kilos ögonfransar och ringer viktiga företags-jobbrelaterade telefonsamtal.
Hon är så söt och jag är så glad att jag får ha henne nära en liten stund innan hon åker tillbaka till sitt boot camp i stockholm och blir till den mest fantastiska lilla flygvärdinna...

Nästa vecka ska hon lära sig att förlösa barn och gå en sminkkurs.
Är olyckan framme när du är ute och flyger vill du ju ha en snygg leende flygvärdinna med en sminkdosa  i handen som ser till att du går med stil... Eller?

image220
Min snygga väninna efter vårt vilda besök på Ge-Kås förra året!

Kommentarer
Postat av: Petra

Dina ENORMA mysbyxor????!!!!! VA?!! Nu måste jag tyvärr slå dig lite nästa gång vi ses Sara (För vi ses väl snart igen? =))
Lite stryk för att du skriver att dina byxor är enorma ska du ha. Jag är ledsen men så är det.
Fattar du hur en mogen kvinna med storlek 38 i byxor känner sig då???!!!
Fö´ faaaaan!
Nu får du banne mig ta med mig på den rosa flamingon imorrn! =)

2008-04-12 @ 23:44:27
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej igen ja... Du, måste man ha rosa på sig på flamingon för att komma in? Är dåligt med det i party-väg sedu! ;-)

2008-04-12 @ 23:46:55
Postat av: Petra igen då ja...

Its me again =)
Heter din kompis verkligen Cecilia Lindh? På riktigt? Brukar hon få höra sången om Fredrik Åkare ofta eller?

2008-04-12 @ 23:49:03
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Förresten...

Förresten så tycker jag att det är synd att inte du e liiiiite (okej,mycket...) tjockare så jag kunde låna lite skojsiga kläder av dig! Har du ingen fet syster? ;-) Din smala sambo är ju inte att tänka på! MY GOD vad den kvinnan måste äta hälsosamt!!! =)

2008-04-12 @ 23:53:55
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Petra... IGEN....

I´m gonna let you in on a little secret:.....
Mamma har druckit för mycket vin ikväll. Hehe.
Nu dansar du loss till grym musik och jag kommer somna sött i min säng med mina miljarders kuddar och mitt fluffiga täcke! Puss på dig. :-P

2008-04-12 @ 23:58:24
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Mmmmm... Det e jag igen.

PS. Är det sån där jävla house-musik på flamingon? *asg* Jag gillade ju bara EN av de låtarna du skickade över. En annan var okej. Så med risk för att låta jääääävligt gammal så föredrar jag R&B, soul och annan sköööööön musik!

2008-04-13 @ 00:01:28
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Mia

Tjenare bruden, tyvär så är den helgen mitt uppe i min tenta vecka, så när ni är ute med alla snygga grabbarna från Helsingborg så kommer jag att sitta och nöta in diverse olika paragrafer ur anställningslagen, ibland skulle man vilja byta liv..
Kramiz

2008-04-13 @ 08:31:10
URL: http://thesweetest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0