Det är faktiskt lite synd om mig.. Lite!

Klockan 14:00 kom en flådig BMW och hämtade mig från jobbet för att börna till Varberg och hjälpa mamma med att packa varor till GE-KÅ:s, eller vart de nu skulle den här gången.
Kändes verkligen jättekul och inspirerande att slita ihop lite komptimmar, som sedan tas ut i ett kallt och lortigt lager i Varberg...
Men vad gör man inte för sin älskade mamma. Puss! Du är ju ändå den enda mamman jag har så det är bäst att jag håller kvar vid dig. ;)

Efter att jag och brorsan fånat och råsnuskat oss med de stackars pipdjuren (mamma har ett företag som säljer hund-och kattsaker) som två 8-åringar lämnade vi av mamma hemma hos henne och åkte till Allum för att köpa hårprodukter och för att testa MAX fresh delight chicken (eller vad den nu kan heta) som fått en enorm man i USA att gå ner hur många kilon som helst på 60 dagar.
Eller rättare sagt, brorsan fick testa. Själv mumsade jag på en fruktsallad... -Antecknade du?
Jag har under alla timmar vi umgåtts, sedan han hämtade mig, klagat på min onda handled och fortsatte nu inne på MAX med att framför hans näsa demonstrera i vilken rörelse hanleden låser sig och tala om för honom, väldigt tydligt, hur ont det gör.

När det är dags att gå tar jag på mig min jacka och ska just slänga väskan över axeln, när handleden låser sig
"Woah... Kolla! Kolla här. Det är precis så jag menar. Så jäkla jobbigt..."
Bror tittar på mig och säger:
"Vänta. Jag ska resa mig upp och se om jag kan hjälpa dig på något sätt"
Han tar tag för att resa sig upp, och fortsätter:
"Nej, just det ja. Jag är ju F Ö R L A M A D!"

Fan, att dessa rullstolsbundna alltid ska vinna!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

jag tackar och bugar för all hjälp med packandet igår!!!!

2008-04-02 @ 06:33:42
Postat av: Mr Amazing

Dessutom får dom ju alltid dom bästa parkeringsplatserna, det är allt bra orättvist.. ;)

Äntligen är bloggen igång igen.. ÄNTLIGEN!

Kram kram!

2008-04-02 @ 12:47:06
Postat av: who

life is the shit

2008-04-02 @ 15:35:36
Postat av: Petra

Din brorsa verkar dessutom ha en underbar känsla för humor! *asg*

2008-04-02 @ 16:41:46
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: sara

Det var det lilla kära mamma. Det är kul att retas lite med dig bara.

2008-04-02 @ 18:12:49
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0