Extreeeemt

Är på ett lite lågt humör och tänker då rakt inte berätta varför, men här kommer en snabb resumé:

Satt hos min underbara frisör, som än en gång gjorde mig EXTREMT snygg, i tre timmar, gick hem till gårdagens värdpar på Linné, kollade lite på Dr Snuggles på youtube, drog till invigningen på Prickig Katt, (SJUUUKT mycket godis, hallonsoda, prickigkorvmackor, bakelser, musik och hysteriskt färgglada människor) gick till Uppåt/framåt, vidare till Lokal och till sist till BersoBar där det snackades en hel del bland tjejerna medan jag nog satt rätt tyst med rosét i hand innan jag tog vagnen hem...

Där jag nu har ett glas rött i handen istället!


image260

image261

Kommentarer
Postat av: Petra

Guuud vad mycket godsaker det fanns på det där bordet!!! Mums!

2008-04-24 @ 23:03:18
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0