Fronda- Rullar fram onna di youtube just nu!

Måndagskillen är an ENORM talare... Han pratar oavbrutet och eftersom vi är själva med varandra hela måndagen (08:00-ca 16:30) och sedan hela tisdagens skoldag, är jag helt urblåst och tung iskallen när jag kommer hem på kvällarna.
Men hey,  det är ju bara härligt.

Nu har han, under en halvtimma, avverkat sin onda armbåge, utrotningshotade djur, att han har Amanda Jensen i sin msn-kompislista, alla resor han ska göra inom en femårsperiod, berättat om sina tre hemliga kojor, sjungit de första raderna i Frondas- Rullar fram (Jag börjar ju lite försiktigt med att få honom att lämna smörsångarna), men direkt efter kommit in på Amy Diamond, Europe, och Sanna Nielsens förbannade Emty Room med den genomtänkta frågan till sin bloggskrivande fröken:

"Vem tycker du bäst om? Marie Picasso eller Daniel?"

Tilläggas kan ju, att han vet precis vad jag tycker om dessa smörsjungande skitartister.
"oj... Hmm... MÅSTE jag välja. Jag vill helst säga The Game?"
"Japp, det måste du."
svarar han med en härligt belåten min, då han ser hur svårt valet är för mig.
"Jamen då säger jag Daniel"
"VA???? Tycker du inte om Marie Picasso? Hon är ju jättebra!"
Mmmm... Eller huuuuur!

Vi har under tiden vi pratat (och han faktiskt även jobbat) lyssnar på olika melodifestivalbidrag på youtube men nu får det bli ordning på det här tramset.
Jag sätter på How We Do med The Game och 50...
Jag måste lära den här grabben om musik om vi ska ha ett fortsatt fungerande samarbete. Jag kommer att bli (mer) knäpp av att behöva lyssna på Rongedal och Nielsen varje gång vi arbetar i arbetsrummet...

Jag fortsätter lite mjukt med Flo Ridas Low. Den är rätt lätt att ta till sig för en 9-åring.

Japp.. Jag börjar med hip hopen idag, så tar vi house nästa session! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag skulle tro att hiphop har större chans att gå hem där, hihi..

2008-04-21 @ 14:08:28
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Två små Bimbos

Älska rulla fram! Att se den framträdas live är värt minst 500 bugg! Antalet bubbelgum pressas dock upp om även "en stor stark, tack" spelas!

2008-04-21 @ 21:31:53
URL: http://bimbox2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0