Happy happy joy joy

Oh, what a glorious sunday morning!

Efter en lovely frulle och Ratatouille på dvd:n drog jag på mig lite kläder och gick ut i solen.
Måsarna skrek, barnen lekte, tanterna var ute med sina rullatorer och jag var på väg mot... Hmmm, solariet!

Det är något alldeles särskilt med de första soldagarna på våren.
Jag vet ingen som älskar måsarnas skri och sopa-gatorna-sopbilens brummande så mycket som jag gör. Verkligen love it!
Det betyder ju att jag kan plocka fram inlinsen och ge mig själv äkta sommarknän, ta ner bikinisarna och picknickfilten från vinden och se fram emot härligt saltig och soldoftande hud efter en dag vid havet.

Det luktar vårvärme ute och alla liksom blommar just de här första dagarna.
Oh joy!

image222

Efter solariet gick jag till grönsakskillen och köpte frukt för 150 spänn. Det är ju löjligt dyrt för lite bananer...
Sedan råkade jag ju plocka till mig en påse med naturgodis också.
Vet liksom inte hur det går till hela tiden. Jag tänker att jag bara ska ha frukt, men kommer alltid ut med en påse naturgodis i handen. Mycket märkligt!

Det godiset mumsade jag i mig på vägen hem, så den power walken jag ska ta med min kollega exakt, precis nu kommer gå åt till att bränna underbara nötter doppade i fantastisk choklad och yoghurt...

Dags att gå!

Kommentarer
Postat av: Petra

Frukt ÄR svindyrt! Och naturgodis är bland det bästa jag vet! =)
Idag är mamma lite bakis... På tre glas vitt vin!!
Snacka om att vara billig i drift, hehe ;-)
Som vanligt bangar jag den rosa flamingon alltså. Fan vad trist jag känner mig! Men du, jag skickar förresten ett mejl till dig. ;-)

2008-04-13 @ 13:54:38
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0