Härliga dag!

VILKEN HÄRLIG DAG, BAA BA BA BAA...  MAN BLIR HÄRLIGT GLAD, BAA BA BA BAA
SOLSKEN HELA DAN.

image238

Det har varit en alldeles underbar dag, från början och till nu.
Jag och min lilla mörka flicka  tog en myssväng i solen och mumsade på donuts och naturgodis (gissa vem som åt vad). Tänk vad solen och socker kan göra med en nästan exploderande flicka på 9 år. (Hon sitter och ritar siameser nu. Eller Hallon rättare sagt. Duktiga flicka. hehe)

Sedan nu vid mellis har vi haft ett bara alldeles underbart samtal om 50 cent:
"...Asså, fatta det stället han bor på liksom... Typ Detroit eller nåt. Livsfarligt."
"Men du vet.. Killen har ju fått 9 skott i huvudet. Och då snackar jag inte fotboll."
"Suuure! Ofta man överlever det eller."
"50 äger fett."

Från 50 cent kommer vi in på en kompis storebror:
"...Så nu har han hamnat i heeelt fel sällskap och så. Han är ute och typ festar hela tiden. Du vet, på nattklubbar och så.
Det är inte alls bra för honom..."

Låter som en viss fröken Babbel som jag känner!




Kommentarer
Postat av: Petra

Trodde inte du kunde såna låtar ens! *asg*

2008-04-16 @ 15:50:55
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Erik

jaha ja... o du visar din fina mage IGEN ;)

2008-04-16 @ 18:03:04
Postat av: who

söt mage is the shit

2008-04-17 @ 08:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0