Hey! Jag älskar utmaningar.

Nu utmanade Petra mig i sin fantastiska blogg, och jag antar självklart alla (tror jag) utmaningr som kommer i min väg.

Tre namn du går under:

- Sara.
- Min lilla Terrier (av sambon).
- Slarver (av många fast vid olika tillfällen).

Tre saker som skrämmer dig:

- Kristna och Jehovas.
- Att ha fötterna nedanför soffan om det är något skitläskigt på tv.
- Min förmåga att tappa och glömma saker.

Tre saker du har på dig:

- Handledsvärmare.
- Tofflor.
- Jeans.

Tre sanningar:

- Blev erbjuden att vara GoGo dansare på Face Repeat.
- Är inte så tuff och kaxig som jag låter folk (som inte känner mig) tro att jag är.
- Jag är livrädd för att vara/bli ensam.

Tre saker jag verkligen vill ha:

- Pengar, pengar, pengar! Ge mig mera pengar, någon!
- En egen lägenhet (En snygg  och modern egen lägenhet... Gärna etagevåning i Linnéstan och med en Aston  Martin i garaget).
- Kärlek

Tre personer jag utmanar:

- Mr Amazing
- Min snygga väninna
- "Kanske"


Kommentarer
Postat av: who

Utmaningar is the shit

2008-04-04 @ 12:59:36
Postat av: Mr Amazing

Jag e på! =)

Tre namn du går under:
Mr Amazing

Adde

Neas (Mina syskon när dom ska reta upp mig.. uttalas som jag gjorde när jag va 3år..)

Tre saker som skrämmer dig:
Dvärgar

Tanken på att Blåvitt skulle förlora något av årens derbyn mot GAIS.

Bristen på Empati hos vissa människor

Tre saker du har på dig:
Piké
Jeans
Strumpor med hål i (tvätttid på söndag)

Tre sanningar:
Jag har haft funderingar på att starta en blogg, men slagit bort tanken, för vem fan orkar sitta o skriva och vem skulle vilja läsa det.

Jag säger att jag sett "The Ring" när jag egentligen suttit med händerna framför ansiktet hela filmen och nynnat på en glad sång.

Jag brukar fortfarande dagdrömma om att vara rockstjärna *haha*

Tre saker jag verkligen vill ha:
En ny större lägenhet, gärna den under Sara så hon kan bjuda på mat ibland.

Högre lön.

Biljetter till Sveriges matcher i fotbolls EM, och gärna någonstans att bo när jag är där =)

2008-04-04 @ 13:06:44
Postat av: sara

Åh, vilka bra svar Addebaby!
shit vad vi ska heja fram våra änglar den här säsongen.
Puss och kram och kläm och sånt

2008-04-05 @ 11:11:40
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0