Hoppas resten blir lika bra

I går kväll KUNDE jag inte sova...
Jag vände och vred på min stackars frusna kropp (raggsockar på och allt).
Katterna tröttnade till slut på mitt vridande så de hoppade över till sambons säng och lade sig som två kringlor vid hennes sida... Där de tre sedan låg och snusade i takt.
Eller, inte Hallon.. Hon snarkar som en hel karlakarl!

I mitt huvud snurrade diverse tankar och.. -Det här är så roligt... Thomas Di Leva's Regnbågsklara diamant.
Tänk själv. Du är astrött, men kan inte sova, och som en textremsa, på repeat, i huvudet går:
"Regn, regn, regnbågsklara. Regnbågsklara diamant!"

I morse när jag vaknade (vilket betyder att jag ju somnade till slut) var jag på ett strålande humör och skuttade in i duschen vid första larmsignalen. (Bytte Kentas underbara dag mot Coldplays What if igår. Kanske kan bero på det)?


På väg till jobbet susade jag vägen fram med Frondas melodifestivalbidrag i huvudet:
"Ingen mår så bra som jag. Så borde hela livet va'. Yeah, yeah, yeah, yeah-eh"

Ja, det är nog offeciellt nu. Jag ÄR skadad!

image213

Den skadade, och till jobbet försenade 30-åringen, hade tid att ta kort i morgonluften för att för alla visa det goda humöret...


Kommentarer
Postat av: who

visa mage is the shit

2008-04-09 @ 08:52:18
Postat av: Petra

Men NEJDÅ Söta Sara!! =) Jag tog inte alls illa vid mig. Tyckte att dina ord var ovanligt kloka. Det var allt jag menade.
Visst är det gött att vakna och vara på topp?!

Men du: Ät en bulle eller 10 och bli lite fet will ya?! Man får ju fan ångest av att titta på din solbrända platta mage... ;-)

2008-04-09 @ 09:24:14
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Jenny

Du är så söt glada Pärla!
Jag blir väldigt frusen (och ilsken) när jag inte äter ordentligt...
Det är underbart skönt att vakna glad!
Pöss

Jag har nog missat något med "våra sjuka föräldrar" *skäms*...

2008-04-09 @ 23:49:15
URL: http://awear-jenny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0