Jag fuskar mer än gärna!

Jag har en vän som vill tussa ihop mig på en blind date med en av sina killkompisar.
Jag är egentligen inte så mycket för blind dates eller andra ihoptussar-affärer men när hon berättade det och jag var på väg att säga:
"Njaaa, jag vet inte riktigt" som jag brukar, kom jag osökt att tänka på häromdagen då jag och sambon var på stan. Inte igår, med Mr Amazing utan tidigare i veckan.

Jag och sambon är inne på Åhléns och jag lägger fram ett:
"Oh, HELLOOO How you doin'?"  i bästa Joey Tribbiani anda,  kråmar mig flickigt med kroppen och viftar med ögonbrynen åt en kille som stod där och log åt mig i sin snygga frisyr, vältränade kropp och väldigt coola kläder.

Killen bara fortsätter titta på mig med sitt stela leende och han blinkar inte ens åt mig när jag besviket går förbi honom med en skrattandes sambo vid min sida.
"Nu har det gått långt," frustar hon och lägger armen om mig. "När du stöter på skyltdockor inne på Åhléns!"
"Men han var ju skitsnygg"
säger jag till mitt försvar och ger honom en drömmande blick över axeln... "Skitsnygg!"

Men det är väl som hon säger ändå, att det inte är helt ok att ge sig på en stackars skyltdocka ute på stan, så en blind date kanske skulle få mig on track again.

Men tro inte en sekund att jag köper grisen i säcken.
Nej, nej. Jag är en very busy and important tjej som har massor av bättre saker för mig än att sitta på en dejt med en kille som inte är godis för mina ögon vid första ögonkastet ;)
Bilder tack, bilder!

Kommentarer
Postat av: Erik

Helt rätt Saris, man ska inte köpa grisen i säcken =)

2008-04-13 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0