No fun med FUN!

Sambon sitter framför datorn och jag halvligger i soffan nerbäddad i duntäcke och med en siames på magen.
"Du" säger jag med allvarlig röst.
"Den där FUN saften innehåller BARA kemikalier och inga bär, fastän den smakar... Bär!"

Sambon tittar länge på mig och brister sedan ut i asgarv på sin stol vid datorn.
Hon skrattar så magen krampar och hon pekar på mig med tårfyllda ögon.

"Vad? Vad gjorde jag nu", undrar jag oförstående men givetvis också skrattandes eftersom det är så härligt smittsamt.

"Var det ditt söndagsförsök att vara allvarlig?" frågar hon mellan skrattsalvorna.
"Du sitter där, inlindad i duntäcke och med svarta mascararingar under ögonen (ser förmodligen inte klok ut) och pratar om avsaknaden av bär i en saft."

Kontentan av det hela är att vi inte ska köpa FUN saften till vårt hushåll, men inga problem hjärtat. Jag bjuder på det skrattet.
Nu ska jag duscha bort mina tunga mascararingar innan jag åker hem till trevligkille och blir bjuden på en Gin & Tonic innan Flamingon.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du har alltid så sjuuukt snygga kläder, ett hår som ligger som det ska och en härlig alldeles solbränd kropp, faan vad avis jag blir!!
Så ska jag också se ut när jag blir stor!! Kanske blir det pensionen går till, moahahaha!!

2008-04-28 @ 10:36:09
URL: http://pinkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0