Otippat

Vi sitter i ett litet arbetsrum, min måndagskille och jag.
Han målar trolldegsgrönsaker och jag kollar på olika lektionstips på datorn.
Han frågar mig vilken låt som var bäst på melodifestivalen.
"Jag tyckte nog inte att någon var bäst. Jag gillar inte sån musik så mycket."
"Sanna Nielsen?"
frågar han lite trött, som om han egentligen inte brydde sig.
"Nej, absolut inte" frustar superpedagogiska jag.
"Men vilken var bäst då? Även om allt är dåligt är något alltid bäst" Han tittar på mig och nickar menande när jag vänder mig om och ger honom en skeptisk blick.
"I så fall gillade jag nog Fronda bäst" svarade jag under press...

"Vilken låt tyckte du bäst om?" Frågar jag efter att vi lyssnat på några låtar på youtube (grönsaksmålningen hamnade på is en stund).
"Sanna Nielsen" svarar denna kille som hela tiden vill vara coolast, tuffast och häftigast.

Vi lyssnar på Sanna och han målar vidare medan jag tänker på hur bra hans skateboardåkning går med sån här musik i lurarna... 

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Åka Skateboard till Sanna Nielsen is the shit.

Undrar vad Who ska skriva nu när jag hann först..

/A

2008-04-07 @ 12:45:35
Postat av: who

vara tvåa på bollen is not the shit

2008-04-07 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0