Pink flamingo och laser

Jag och trevligkille gjorde en tripp till Flamingon, under flera:
"Vi tar bara en kortis. Det blir INTE sent och det blir MAX 2 öl"  till varandra där vi satt i hans soffa och drack Gin & Tonic.
Mmm... Eller huuuur!

Musiken var som vanligt, helt fantastisk, människorna glada, ölen och cidern JÄTTEGODA och stämningen på topp.
För varje öl vi drack upp, tittade vi menande på varandra och beställde i samförstånd två nya, och för varje vagn jag missade sade vi tillsammans, under belåtet nickande att:
"Jag tar nästa."

Så efter att (trots noga planerande) jag fått i mig lite för stor procentsats alkohol och missat sista vagnen hem, satte jag mig i en taxi och tänkte på vad jag skulle göra med min måndagspratkvarn om bara några timmar.

Det blev ju Slottsskogen och soft...


image277

image278

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0