Prata du, men tro inte att jag tänker svara!

Det var chicken nuggets i bamba idag!

När vi står i kön för att lämna brickorna kommer det en tjej i 240 knyck och sladdar in i kön, så att hennes inte urdruckna mjölkglas ramlar och hon spiller ut allting på stengolvet.
"Hoppsan" säger fröken Babbel käckt!
"Sådär bråttom brukar jag ha till godisaffären på lördagar."
Barnet tittar storögt på mig men säger ingenting.

Jag hjälper henne att torka upp på golvet och pratar på som vanligt.
Barnet förblir tyst!

När hon går ut från bamba och tror att jag inte ser, öppnar hon munnen och fiskar ut en hel chicken nugget som hon tar i handen och belåtet tuggar upp på sin väg över skolgården...

Kommentarer
Postat av: Petra

Duktig flicka som inte pratar med mat i munnen! =)

2008-04-29 @ 11:24:05
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0