Rätt göttigt bara!

image210

Så här fint hade jag det på blondinen på Kyrkogatans underbara balkong igår, med min nymixade fruktdrink i handen.
Synd att han måste byta bort sin fantastiska lägenhet. Snart blir det Blondinen på Chalmersgatan istället, men det blir nog precis lika bra det!

Nu har sambons lilla familj lämnat oss och vet vad... Jag har syndat!
Jag har ätit mat. -RIKTIG mat och det var alldeles, alldeles underbart... I morgon fortsätter frukten att dominera min matsedel igen, och jag ångrar INGET av dagens synder.

Nej, ska göra mig lite söt och åka hem till min favoritblondin innan vi hälsar på Grizzlynallen på Trankan och lyssnar på lite feta beats innan sängen tar vid igen.



Kommentarer
Postat av: who

frukdrink på en blondins balkong is the shit

2008-04-06 @ 21:59:03
Postat av: Jenny

Det är faktiskt inte varje dag som ens bästa vän fyller år, det måste ju firas med lite god mat!
Hoppas att ni får en skön kväll.
Pöss

2008-04-06 @ 23:37:01
URL: http://awear-jenny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0