Rosa scarves och svettiga tjejer!

Efter att ha somnat som en mätt kattunge framför filmen vi lånade av brorsan igår (Vantage Point) så vaknade jag i morse utvilad och redo för dagens roliga upptåg.
Vi startade dagen med att åka in till stan, där vi mötte upp Mr Amazing (eller Mr Amazing Suck Up som Snygg-Erik sa när han ringde och undrade vad vi gjorde) och kollade lite på kläder tillsammans med honom.
Mr Amazing frågade  hoppfullt, där vi sprang runt och ryckte i kläder, skärp och jackor, om vi inte skulle prova några bikinisar idag. Men det skulle vi, till hans besvikelse, inte.
Efter en stunds klädletande mötte vi tre även upp Trevligkille och tog en välbehövd fika tillsammans med honom på vårt favvo-fik.
Det var en lyckad dag med många färgglada och trevliga fynd. Särskilt för min kära sambo, som lyckades lura till sig två jackor för 400 spänn.

image223
Tjejerna och Mr Amazing Suck Up ;) efter att han köpt sig en skitsnygg skinnjacka och innan fika med Trevligkille.

Efter ett par härliga timmar på stan åkte vi hem med våra kassar och på vägen mot vårt gula hus (som det ser ut som att någon har tappat mitt i vägen) kommer det en bil bakifrån och tutar på oss.
Who ho! Det var Snygg-Erik som bestämt sig för att ge oss ett besök och han följde med oss upp och fick hela modevisningen serverad för sig.

image225

image222

Vi tre tog sedan hans blåa lilla bil till Partille där det vankades semifinal-handbollsmatch (Önnered HK vs IK Sävehof).
Tjejerna (Önnered) förlorade tyvärr och jag var farligt nära att hoppa ner på plan för att med min allra argaste blick sänka den överbelåtna målvakten i Sävehof. Hon mallade sig på ett absolut inte ok sätt...
Men jag stålsatte mig och lät istället alla andra få höra och se min enorma irritation (jag härmade henne jättebra nämligen) när vi lamnade hallen och gick mot bilarna.

image224
Vi ser ut som ett riktigt kärlekspar. Ha ha ha!
Kvällen kommer närmast att bjuda på middag och film.
Nu har jag haft tre lugna helger på raken (känner knappt igen mig själv) och för att inte tappa det helt blir det åka av nästa helg, och ännu mer helgen därpå!
Flamingon i morgon kommer i och för sig ge mig lite smak på det goda utelivet.

Mat nu.





Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vilken mysig dag ni haft! Jag kan i och för sig hoppa handboll om det inte är min dotter som spelar ;-).

2008-04-12 @ 19:27:53
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit vikken sne blick jag har, hahahaha. Men trots allt tjejer, ni är grymma! puss o kram på er

2008-04-12 @ 19:30:46
Postat av: sara

DU e grym, Snygg-Erik!

2008-04-12 @ 19:43:54
URL: http://vildhallonet.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken söt bild, alla ser nöjda speciellt flickan i bakgrunden. =)

2008-04-14 @ 08:55:34
URL: http://thesweetest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0