Självutnämd dagshärskare

Vi sitter vid datorerna och slösurfar, Bridget och jag.
Helt plötsligt plockar hon ner kungakronan som ligger på hyllan ovanför datorerna och säger med en mörk och släpig röst:
"Nu tar jag på mig denna kungakrona och det innebär att det är jag som är kung och bestämmer idag. Alla måste lyda mig."

image203

Själv blev jag direkt utnämd till kungens första slav och så är det nu resten av dagen. Hon bär kungakrona och jag säger under honnör:
"SIR, YES SIR"
när hon mer mig om något!

Så förgyller vi dagarna på mitt jobb...

Kommentarer
Postat av: Petra

Självklart! =) Vi leker förresten också "Kung och slav" här ibland ;-) Hahaha!!

2008-04-03 @ 10:35:33
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0