Snygg-Erik

Efter enorma och återkommande påtryckningar från en stor del av den kvinnliga läsarskaran om att lägga in fler bilder på Snygg-Erik kommer här en liten idolblogg på denna helt fantastiska och underbara (singel)man.

För att ingen ska tro att de kan komma och bara ta vår fina Snygg-Erik ifrån oss, väljer jag med omsorg bilder där jag och sambon är med (all over him) för att med största tydlighet visa vilka som är hans tjejer ;).
Men alla ni tjejer som nu messat, msn:at och tagit upp det på Fejan... Här har ni.
Titta och njut!

image225

image226

image228

image229





image231

image233

image234

image227

image235

Erik...
Du är bedårande snygg, trevlig som få, rolig och behagligt vältränad, men du... Jag säger bara en sak:
Bli nu inte en odräglig liten hemsk mallgroda efter det här.

Det finns fler killar i vårt stall och de är precis lika fantastiska, på alla sätt, som du är.
Viktigt, viktigt!

Hoppas att jag lyckades tillfredställa de som behövde bli tillfredsställda och att jag inte hetsat de som inte önskade att få se en hel blogg med bara Snygg-Erik!

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Jag tror jag måste gå o kräkas lite..

;)

/En av dom andra i stallet

2008-04-15 @ 09:53:10
Postat av: Petra

Nämenna då! Lite ögon-godis såhär till förmiddagskaffet. =D Du vet hur man pleasar oss housewives Sara, haha!
Kör du en Mr Amazing special i morgon då eller? ;-)

2008-04-15 @ 10:49:43
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag håller med Petra, ögon-godis är trevligt!

Varför (Sara och Sambon!) är denna kille singel?!
Ni får helt enkelt singla slant om vem som får honom om ni inte kan bestämma er.
Ni måste innan någonannan tar honom!

Bamsekjamisar

2008-04-15 @ 11:46:01
URL: http://awear-jenny.blogspot.com/
Postat av: Mia

Håller med föregående talare. My gaad!!
Tack tjejen =)

2008-04-15 @ 18:54:01
URL: http://thesweetest.blogg.se
Postat av: Erik

Haha =)
Sara Sara... Ja det är ju kul att bli uppskattad! Tack! *puss*

Mr. A, det är ju inte för inte som du fått ditt smeknamn, samma gäller trevligkille... Är ingen lätt "konkurrens" direkt!

Jenny, man singlar inte slant om mig ;) Fy fy =) Måste nån bestämma sig då? Är de små får man ta två!!!


Gonatt!!!... snart iaf....

2008-04-15 @ 22:08:50
Postat av: Jenny

"Är de små får man ta två!!!"
Det är sant!
Bara gotta dig du! ;0)

2008-04-16 @ 23:29:12
URL: http://awear-jenny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0