Städfröken!

Det finns många fina saker med mitt jobb och en av dem är att jag kan bestämma rätt mycket själv över vad jag gör under dagarna.
Just nu har jag dragit på mig de blåa skurhandskarna, vridit upp P3 Dans (underbar webkanal) på datorns maxvolym och virvlar runt på på kontoret i full städyra!
Här ska bli fint minsann! Bort med damm, pärmar, utklädningskläder, trasiga paraplyn och stora kartonger... Bort, bort, bort!

För att jag ska känna att jag fortfarande gör mitt jobb på ett utmärkt sätt har jag min mörkhåriga flicka, arbetandes, här inne med mig.
Hon behöver komma från klassrummet lite och jag behöver känna mig lite behövande, så det är en win win situation!

Nej, på med de underbara handskarna igen och dansa vidare med musik och städ!

TJO HOOoOoo 

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi hade städ-kväll på Hugos dagis igår. Jag tvättade fönster som var renare än mina kan jag säga!

2008-04-17 @ 11:55:15
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0