Igen...

Med risk för att bli tjatig, måste jag ändå visa även denna skylt som pryder ytterskohyllan på Sportlife.



Ok... Till mina funderingar då.
Hur många tjejer (jag bara gissar att skorna på bilden tillhör en tjej) kommer till gymet i sina klarröda stilettklackar på eftermiddagen och hur många lämnar egentligen gymet utan sina ytterskor (särskilt då ett par med en dm kärleksfull klack)?

Det måste ju ändå ha hänt eftersom det finns en skylt där de ber folk att snälla, ta med dina skor när du går... Och undrar om det var ett par röda pumps som glömdes i all hast?

Kommentarer
Postat av: Kotteby

2:a långgatans thai är god.

Och deras meny har så otroligt många stavfel och särskrivningar, så till den grad att det blir fruktansvärt roligt att beställa.

2008-12-15 @ 22:48:24
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Erik

Jag tycker att de borde ha en skylt för kvarglömda BH:s...... ;)



"Ta med din BH hem. Lämnade BHs skickas till stadsmissionen."



Sara, kanske vore nåt eller?! ;)



puss o kram på dig

2008-12-18 @ 14:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0