Vad är det för fel på folk?

Jag gjorde det idag...
Japp.
Jag tog på mig klackarna, bannade temperamentet, satte mig på spårvagnen och åkte in till helvetet på jorden; Nordstan.
Redan när jag trädde på mig kläderna fick jag höra att; Du är ju störd som ger dig in dit nu. Vänta till måndag morgon eller nåt istället... Och ooooh, så rätt det var.
Jag är ju störd.

Det tog ungefär en kvart innan jag ville lägga fälleben på stressade mammor och spotta alla andra i ansiktet.
Varje jul i Nordstan och varje sällsynt besök på GeKås får jag den där känslan av att det skjuts för lite...

Men jag var ändå där, så det var väl bara att handla julklapparna och åka hem... Mmmm, eller huuuur!
Jag hittade massor av saker såklart, men ingenting till någon annan än mig själv.
Det är fan inte ok.
Varför är det så svårt att köpa något passande, uppskattande och roligt till de man tycker om?
Det borde ju vara den enklaste sak i världen.

På måndag morgon testar jag igen...

Kommentarer
Postat av: Mådis

Julklappar, hua! Förr i tiden kunde man köpa oinspelade videoband och nästan alla slog ihop händerna av förtjusning och utbrast:- Oh, vad bra, det behövde vi.

Finns det någon sån krispresent idag?

2008-12-22 @ 17:51:29
Postat av: Kotteby

Very Merry Xmas!!!

Från Mr Kotteby



=)

Hälsa supersambon också!

2008-12-24 @ 11:52:47
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Annapanna

Vart har du tagit vägen vännen?

Haft en bra jul?



KJAM!

2008-12-29 @ 15:45:06
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-29 @ 15:47:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0