13.43

Klockan är 13.29 och jag har nyss kommit hem till min underbara vän på Kyrkogatan, efter att ha varit på Kungsmässan med min familj en sväng (har fortfarande inte köpt någonting, trots alla presentkort som bränner i väskan).
Min underbara vän på Kyrkogatan är fortfarande smått berusad efter nattens vilda danser på stan och han ser helt fantastisk ut när han med ett brett flin och rufsigt  blont hår, öppnar dörren för mig och ger mig den bästaste kramen jag fått på väldigt, väldigt länge.

Han har, as we speak, en visning på sin asfräscha lägenhet och klarar det med bravur måste jag säga.
Han låter hur proffsig och säker som helst (trots alkoholhalten han har kvar i sin kropp) där han går runt med två främlingar som kollar i skåp och skrymslen och ställer frågor om fönster och balkonger.
MIN vän.. Vad stolt jag blir!

Nu ska vi kompishänga och fixa lite Tacos eller nåt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0