Badvaktshopp

Jag har nyss duschat, där jag skrubbade mig ordentligt, gjorde inpackning på håret och rakade mig len och mjuk, varpå jag nu sitter här framför datorn soft som en barnrumpa och luktar väldigt fräscht och gott, och ändå är det bara tisdag.

MEN, till saken hör ju, att det inte är vilken tisdag som helst..
Nej, nej! Det är ju fettisdag och det måste firas å det allra högtidligaste med nyrakade ben och tvättmedelsdoftande kläder!

Eller så är det så, att mitt hår var fett som en Sibyllahamburgare och benen såg ut som en mindre stubbåker när jag klev in i duschen, så jag bestämde mig för att köra helgprogrammet, trots att det bara är tisdag.
Sedan ska vi ju faktiskt till simhallen med kidsen i morgon igen, och vem vet. Kanske dyker det upp en het badvakt den här gången...
Eller inte! Men fina ben kommer jag ju att ha...

Jag köpte med mig två mulliga semlor till mig och sambon, på väg hem från jobbet idag.
Två små underbara mandelmassafyllda underverk som nu står i kylen och väntar på sin domedag i en vit bageripåse.
Men sambon är i stallet nu och när hon kommer hem ska vi till Partille och hämta tre biocheckar eftersom vi plötsligt blev bjudna på bio, sambon, vår snygga väninna och jag. Hur trevligt som helst, men när ska vi hinna äta våra semlor?
Det får bli inatt när vi kommer hem från bion... Eller i morgon kväll, i lugn och ro med en krämig latte bredvid!
Oh lord! *ryser av välbehag*Jag lägger min röst på morgondagen och latten!

image119

Smackade av ett kort med webcamen... Osminkad, men ack så ren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0