Bästisarna goes Purple and Brown


Vi kollar en del på Purple and Brown, sambon och jag. (Det är så sjuukt bra att bo ihop med, och ha samma humor som sin bästaste vän).
En av favoriterna är när det tuggas tuggummi och varje gång vi tuggar tuggummi gör vi en "Purple and Brown" och tuggar som faan rent ut sagt.
Idag när vi gick ut genom dörren för att storhandla började jag tugga smaskande och ljudligt (fast utan tuggummi i munnen, det är lika roligt ändå) och sambon hängde på direkt och Ho, ho hoade och tuggade med mig.

Sedan skrattade vi så att vi grät när vi gick dubbelvikta ner till bilen...

Det låter säkert inte så roligt, men ta dig tid och kolla på några episoder så kommer vi (sambon och jag) inte vara de enda som skrattar som fån och tuggar tuggumi som tonårstjejer längre.

http://www.youtube.com/watch?v=DF0jZepcQSI

Kommentarer
Postat av: Annika

Så sant ;))

Ha en go lördag!

2008-02-23 @ 10:32:14
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0