Boys have a penis, girls have a vagina!

Satt och bläddrade i en bok om kärlek på jobbet idag, när jag drack min fjärde kopp med kaffe, och fann den här fina beskrivningen av mannen och kvinnan:

image151

Mannens snopp passar bra in i tofsen med hål i och det är bra om, jag citerar:
Man får lust att göra barn tillsammans!
Om man får lust.. Ha ha! underbart!

Sedan ser det ut som om de står upp på bilden och är hur avancerade som helst när de fick lust...
Fast de kanske bara har lust och inte tänker så mycket på befruktning i den här boken.
Vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Den här boken lånade jag på bibblan när jag var gravid förra gången och tänkte läsa för de lite större barnen... Kom till sidan två typ och ångrade mig hahaha!! :-) Ska köpa den till Kevin när han fyller tolv istället - eller femton kanske. ;-)

2008-02-28 @ 17:45:48
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0