Cornflakes, ägg, godis och porr

"Ååååh, vad jag vill ha thaimat," kvider min snygga väninna ynkligt efter att vi kramat om varandra vid spårvagnen.
"Mmm, det ska du få, men först handlar vi dodis," säger jag med godisvattnande mun.

Efter att ha plockat två påsar med härligt färgglada kalorimonster (i min påse finns det i och för sig mest brunt och svart) går vi tuggandes och smaskandes (har ni testat att tugga godis, prata och promenera samtidigt någon gång? Man (läs jag) blir helt anfådd) på vårt godis, mot thairestaurangen... -SOM ÄR STÄNGD!
"Neeeeeeeeej!" Ropar min snygga vän förtvivlat. "Vad ska jag äta nu?"
Vi gick in på restaurangen bredvid, men de hade inget lockande på glutenfritt-bordet så vi bestämde oss för att fixa något hemma istället.

Efter en titt i kyl, skåp och frys valde min underbara väninna att äta cornflakes med mjölk och jorgubbar, samt ett kokt ägg innan attacken mot godiset.

image115

Vad är väl thai mot den här inbjudande skålen med cornflakes?

Så nu sitter vi och äter socker, zappar mellan Fuck for the forest på 5:an, Prinsar och prinsessor4:an och Simpsons6:an (vi är väl lite oense på vad vi vill titta på) och skvallrar så som bara tjejer kan.
En underbar qualitytime med min snygga väninna som jag ska lämna datorn för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0