Första... Andra... SÅLD!

Jag är visst värd pengar. Rätt mycket pengar, tycker jag nog.
Tydligen startar man med att vara värd 500 dollar och sen kan folk köpa och sälja en hur som helst. Låter ju sweet!

Fick reda på att folk köpslog över mig mig igår och hämtade såklart genast hem den här friends for sale grejen (sjukt nyfiken som jag ju är) på fejjan.
Och kolla! Folk har ju verkligen köpt mig... Min coola skateboardarkompis har, efter häftigt köpslående med den vackra fén, köpt mig för 30.099 dollars och är nu min "ägare". 
Visserligen hände detta för typ sex månader sedan, så sådär vansinnigt eftertraktad är jag ju tydligen inte, men ändå... 30.000 dollar är väl inte så pjåkigt? Ha ha!


Cutie McPretty kan bli din för bara lite mer än 30.099 dollars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0