Lämna mig ifred...

Tack vare Snygg-Erik kunde jag förut  börna på RIKTIGT hög musik i mitt lilla system när vi lagade middag, och det hjälpte lite mot helvetesklumpen.
Nu ska jag och sambon titta på en film där många människor dör fort, för det brukar också hjälpa när jag känner mig låg och lite småförbannad, som jag ju gör nu.

Jag vet tjejer som vill titta på romantiska komedier och dramafilmer där få människor dör långsamt, men va fan... Då blir man (jag) ju bara mer deppad.
Nej, fram med biljakterna, de klyschiga kommentarerna, ljudeffekterna och en Amerikan som räddar världen eller nåt.
Jag vill ha helikopterljud, skrik och pang pang som får soffan, med de två kompisarna, att lyfta här i rummet och jag vill ha glass med chokladsås till det...
Capish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0