Min läxa från anonym (läs "Till anonym")

Oh, intressant!

Jag tänker såhär:
Den är inte svart, för det hade varit väldigt tråkigt om saker som känns svarta och tråkiga stannade på det viset. Både vad det gäller händelser, människor eller fåglar. (Annars så gillar jag ju svart. Det är en fantastisk färg).

Den är heller inte blå, för saker som har varit, blir sällan detsamma igen.

Jag tror inte på en vit fågel, för det känns lite tråkigt och menlöst. Likgiltligt nästan.

Jag säger att fågeln kommer att vakna upp och vara guldfärgad den femte dagen. Den upptäckte nog vilken underbar människa jag är och hur bra vi kommer att få det tillsammans...

Nå, hur lyder domen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0