Spontaneous girls

Efter att det gått 5 minuter in på fimen (Juno- oväntat bra film, där filmmusiken var HELT FANTASTISK) hade jag och sambon ätit upp vårat godis.
Vi var väldigt rutinerade och köpte en stor påse med naturgodis på hungrig mage. Det sa bara schwoop så var den välfyllda papperspåsen bara några nötsmulor i botten.
Vår snygga väninna hade kvar sin påse lite längre, men efter en halvtimma kvider hon:
"Åh, jag mår illa," och knycklar ihop sin påse. Men i exakt samma andetag och efter att ha slängt ner pappersknycklet på golvet, säger hon med panik irösten:
"VAR är mina pop corn?"
Jag hickar till av skratt på min stol och sambon ger henne pop cornlådan...
En liten stund senare kommer det en zoo-tablettask vandrandes. Den hade hon visst fått på köpet. Ha ha!
Det finns en mage för allt, enligt min snygga väninna. En mage för mat, en för godis, en för pop corn osv...
Min egen mage var full av nötter och M&M:s så där fanns det ingen plats för vare sig pop corn eller röda apor från en tablettask.



Ska ni på bio snart och inte är ute efter en film där många människor dör fort, så kan jag varmt rekommendera Juno!
Om inte annat så se den för soundtrackets skull...

Kommentarer
Postat av: din tekniska väninna

Har för första gången helt själv laddat ner musik från nätet medan jag sov inatt! Så nu har jag Junos soundtrack i mina lurar på väg till jobbet.
Niceeee! :)

2008-02-06 @ 08:03:44
Postat av: Petra

Såg Juno för någon vecka sedan och den hamnade direkt på min "topp-tio-lista" =)

2008-02-06 @ 09:01:06
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0