Vatten schvatten

Vi har börjat med "piggpiller", sambon och jag. Mivitotal närmare bestämt, och man ska ta två kapslar vid måltid, vilket vi gör morgon och kväll.
Idag satt vi och mumsade på våra hemmarullade köttbullar och potatismos och drack av vårt utsökta vin, när sambon kom på de små pillrerna (som ju är väldigt lätta att glömma).

I morse sa hon att det inte var så bra att skölja ner dem med kaffe (vilket vi gjorde i alla fall) men hon sa ingenting om att skölja ner dem med vin, som vi gorde till middagen, så det är väl helt ok då gissar jag...
-Att svälja ner kosttillskott med rödvin, som de fina och sofistikerade damer vi är!

Kommentarer
Postat av: Erik

Ett piller och ett glas rött i magen.. är ju A och O för att fånga dagen. Carpe diem på Er tokstollar!

2008-02-26 @ 08:22:21
Postat av: Petra

Piggpiller, jojo... Är inte sådana lite olagliga? ;-) Har du förresten någon bild på Mr Amazing som du kan lägga upp också eller *skratt*? Jag menar, för att stilla en hemmafrus nyfikenhet mest..

2008-02-26 @ 09:18:03
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Petra

Jag lade till dig på bloggkoll. Hoppas att det var okej?

2008-02-26 @ 09:27:21
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0