Give me five!! .....too slow!!

Nu du Mr Amazingly Slow, nu hängde du inte alls med i svängarna. Sånt straffar sig direkt!!

Det är jag, Snygg-Erik (Mr A´s worst nightmare) som tagit över tjejernas lägenhet... MED DOM I !!!!!!! Nu ligger du i lä... igen!! Vi sitter och zippar rosé (OK..OK... det är halvmanligt, men det skiiiiter jag i, hahaha) på deras balkong..

Kvällen är ung, vem vet var den för oss vackra och gudaskapade singel-"ungdomar".

Ha det så bra med vad du nu än gör... eftersom du inte "kunde" komma. Eller blev du kanske inte bjuden.... vad vet jag =P

Mr A..
Give me five!!!
*drar bort handen*
..too (Mr Amazingly) SLOW!!!   muahahahaha

/Snygg-Erik

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Fyfan... FYFAN!! Man e borta EN kväll så kommer du med dina flottiga hårgelé fingrar och tar över datorn. Men Rosé vin? Kanske jag inte behöver oroa mig ändå...

2008-07-02 @ 21:39:18
Postat av: aber

Det är lugnt. Han fick bara ligga litegrann.

2008-07-03 @ 02:49:56
Postat av: Mr Amazing

Lite på toppen bara kanske? Gud va skönt o höra!

2008-07-03 @ 08:16:26
Postat av: Snygg-Erik

Ja, bara lite..... men mest underst faktiskt. Med en öl i handen.. och sporten på 4an.

2008-07-03 @ 10:25:14
Postat av: Sara

Mr Amazing!

En resa till rymden är fortfarande aktuell, hoppas jag.

Vad jag vet får astronauter ALLA brudarna!

2008-07-03 @ 10:44:56
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mr Amazing

Astronauter är onekligen ett attraktivt yrke, men kanske inte så jävla kul när man får ett uppdrag i stil med att cirkulera runt Jupiter i 18månader...



Det är då killar som Snygg-Erik kliver in med några flaskor rosé som bekant..



Har dock kontakter på Swebus så en bussresa till Svenljunga är helt klart lösbart =)



Pöss

2008-07-03 @ 11:03:26
Postat av: Sara

Svenljunga baby!

Jag har ALLTID velat åka buss till Svenljunga!

Vad ska vi göra mer? Vad, vad, vad?



hoppar på stället av iver

2008-07-03 @ 11:24:12
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mr Amazing

Easy... Eeeeeasy! Jag kan ju inte avslöja allt..

Men som en liten teaser kan jag saxa direkt från Svenljungas hypermoderna hemsida..



"Brittas Bränneri

Ett gårdsmuseum, på Talludden invid Gårdsjön, med anor från 1700-talet. Här finns det samlat jordbruksredskap och husgeråd som använts under två sekel. Varför det heter Brittas Bränneri? Kom hit och ta reda på det."



Känner du hur nyfikenheten kryper sig på? O detta är bara början!!

2008-07-03 @ 11:31:38
Postat av: sara

Holy shit, vilken spännande dag (helg, vecka, semester, flytt???) du planerar för oss.

Nyfikenhetet sipprar ur mig som florsocker ur en tesil... Det är ostoppbart!

Tell me more...

2008-07-03 @ 13:21:31
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mr Amazing Reseledare

Ok... jag bjuder på en till...



SVETTHYDDA i Svenljunga

I kontakt med de fyra elementen och naturens kraft skapar vi en ceremoni som renar och helar kropp och själ.

Vi leder svetthyddeceremonier inspirerade av olika indianska svetthyddor och nordiska bastubad.

Information:

Annika och Frans Scheerder, Revesjö, 0325-139 59





Woow alltså....wooow...

2008-07-03 @ 14:25:53
Postat av: sara

Försöker du lura av oss kläderna nu Mr Amazing?

2008-07-03 @ 14:48:05
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mr Amazing

"Lura" är ett sånt hemskt ord.. Men du kan ju inte missa Annika och Frans svettfest.. eller huuuuur?



/A

2008-07-03 @ 15:14:25
Postat av: Mr Amazing

"Lura" är ett sånt hemskt ord.. Men du kan ju inte missa Annika och Frans svettfest.. eller huuuuur?



/A

2008-07-03 @ 15:14:43
Postat av: Snygg-Erik

Hahaha, Mr A.S. Jag måste ju ge dig cred för att du inte redan gett upp utan kämpar på. Sista dödsrycket kan vi kalla det.. för det är ju nästan kört.





((



Detta får enbart Mr. A.S. läsa...



Mauahaha.. Mr. A.S. Du... pssst Den här s.k. tuppfighten gör tjejerna helt galna av iver. =) Tycker vi splittar på "vinsten" och nöjt behåller denna hemlighet för oss själva, för som det ser ut nu så kan det inte bli något annat än en win-win situation för oss båda. ;)



))



ps.. o du. Om jag fixar en fest snart så är DU garanterat bjuden.. ds.

2008-07-03 @ 15:39:20
Postat av: Mr Amazing

Den här killen ger aldrig upp, jag kan behöva en utmaning för omväxlingens skull!



Kodat medelande till Erik

Björne har förstått din snigel och är beredd att förhandla. Örnen har lyft och äggen som är kvar kan delas upp. Festligheter är alltid välkommet och må ponani regna över dig och dina likar.

Kodat medelande till Erik

2008-07-03 @ 16:10:28
Postat av: Erik

Jag ska krossa dig!!



Kodat meddelande till Adde

Våra gemensamma hästar är hemma i stallet och nu kan hästmagarna äntligen skilja agnarna från vetet. Att Gunde inte kastar sten i glashus är väldigt viktigt då vi är så nära seger i spelen på fortet. Fader Foura kan ge oss råd, och det gäller då att inte skjuta budbäraren. Allt detta har wii nu som i en yttepytte låda.

Kodat meddelande till Adde

2008-07-03 @ 16:38:10
Postat av: Sambon

Sara, fattar du nått?! Ska vi bara kamma hem "storkovan" nu då!? Å viktigast av allt! Blir det inget Svennljunga!?

2008-07-03 @ 19:54:42
Postat av: Sara

Precis? Hur blir det med Svenljunga egentligen?



Och vilka tror de att de är?

Jag menar, Hey! Jag jobbar med barn. Jag kan koda av vilka kodade texter som helst och jag läser dessa som att vi är en vinst av något slag. Jättekonstigt!

2008-07-03 @ 20:09:03
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Sara

Men du, Sambon!

Som de listiga kvinnor vi är, låter vi killarna tro att vi inte fattar vad de håller på med men egentligen är det ju precis vad vi planerade, du vet.



You don't know that I know you know that I know what you know...

2008-07-03 @ 20:11:13
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Sambon

Snart har vi nått vårt "mål" gnider händerna

2008-07-03 @ 20:19:46
Postat av: Erik

Kodat meddelande till Adde

Tjejerna ska inte ropa hej förrän de kommit över ån. Där vinet rinner in där går vettet också ut.. o den man ligger med får bädda (ev. även: den man bäddar åt får man ligga med). Fy bubblan vad vi kan ro det här i land, men vi får akta oss för villa villerkullas paranta damer så att våra planer inte går samma väg till mötes som pannkakan i solljuset..

Kodat meddelande till Adde

2008-07-04 @ 10:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0