Gråter lite

En mindre katastof drabbade mig idag.
Jag tappade bort mitt älskade läderarmband på havet. Fasen!
Det har suttit på min handled i fyra år och jag köpte det på Mallis, så det blir svårt att hitta ett liknande.
Mina olika läderband runt armbåge och handled är en del av vem jag är, så det var en bit av Sara som försvann idag.

Å andra sidan har armbandet varit anledningen till att jag inte använt min svindyra (inte lika dyr som familjens olika Breitlings, men i mina mått mätt väldigt dyr) klocka som jag köpte mig. Kanske kan den bli en ny liten del av mig. Tiden får avgöra.
Men jag kommer att leta efter ett nytt armband att ersätta det gamla, underbara som förr beklädde mig så bra...


Visst har vi fantastiska hållningar, sambon och jag, efter en dag vid havet?


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Fy vad du är äckligt brun!

2008-07-08 @ 12:40:46
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0