Min vän fyrhjulingen, sambon och jag

Igår när vi kom hem från arbetandet på landet hade jag feber, ont i huvudet ont i halsen och ont i kroppen och var inte helt säker på om jag ens skulle överleva natten.
Det dödliga virus jag bar på utplånade jag dock, bestämt och brutalt med honung utspätt med te, en mastodontalvedon och sömn.
Jag har nämligen inte alls tid att bli sjuk då jag är very busy and important på min egen semester.

I morse (förmiddags) när jag vaknade (efter 13 timmars sömn och klubbad av alvedonen) var jag fit for fight igen och drog,  tillsammans med sambon, åter på mig arbetarkläderna för den andra och sista (för den här gången) arbetsdagen hos mina föräldrar.
Det är tur att de har sådana här arbetsdagar åt mig, för annars så träffas vi ju typ inte. Jag vet inte hur det är för andra, men jag träffar mina päron alldeles för sällan.

Sambon och jag gjorde dödsrycket och röjde ut hela gästhuset (vilket inte var lite, believe me).
De saker som skulle slängas i containern tog vi på fyrhjulingen och körde upp.
Inte så mycket för att det behövdes, utan snarare för att det är ett väldigt mycket roligare sätt att slänga skräp på.
Efter att röjet var klart och gästhuset var rent igen, tog vi en tur ut i skogen på den fantastiska maskinen.
Herregud, vilken leksak!

Hade det inte varit för att vi är lite bokade ikväll hade vi ju lätt åkt in på timmervägarna och börnat loss lite.
Det är verkligen sjukt kul att köra fyrhjuling.
Räkna med besök snart igen pappa. Visst är det underbart att träffa dig och mamma, men min nya vän fyrhjulingen ville defenitivt ha mitt sällskap snarast igen.







Nu, middag med väldens bästa vän och sedan rosé hemma hos Heff och Heff.
En fin avslutning på en produktiv dag.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det blev verkliegn JÄTTEFINT... väl värt en extra tur på 4hjulingen

2008-07-18 @ 10:01:53
Postat av: Sara

LÄTT värt en tur på fyrhjulingen.

Bara säg till när det behövs hjälp igen... Gärna något uppe i skogen som kräver en maskins hjälp ;)

2008-07-18 @ 19:19:05
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0