Busy bee

Igår var det sol. Jag gillar sol!

Sambon skulle jobba så jag tog skjuts av henne till Ganlet, där jag låg och lapade sol i min ensamhet, tills det kom en underbar knutte med TVÅ mc-hjälmar i handen gåendes över bergen och gjorde mig sällskap.
Vi åt frukost vid havet och deckade på klippan ett par timmar, innan molnen kom ikapp oss.

Vi tog då hojen och åkte till Askim, och Båtsmans pizza.
Sedan Handyman öppnade den pizzan, har det blivit lite av en fritidsgård för oss ungdomar.
Det finns alltid folk man känner som sitter vid bordet (eller hänger inne i pizzabåset) med en halväten pizza, cigarettpaket och en dricka framför sig, när man kommer dit.
Och igår var inget undantag.

Det både kom och gick folk under de timmarna vi chillade med housemusik och goda vänner, utanför pizzan.
Precis som när man var kid och "hängde" på olika ställen med mopparna parkerade i närheten.

Men det var tack vare att det var en sådan ruljans på folk, som vi med lätthet planerade ihop en grillfest hemma hos knutten, senare på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0