The Boss

Jag pratade just med min mammi-dear i telefonen och kollade av hur deras Bruceupplevelse i fredags hade varit.
Jag har nog aldrig hört min mamma så begeistrad och rent av salig över någonting innan.
Det var så underbart att lyssna på hennes eldiga och ivriga röst när hon berättade om denna legends framträdande, hur han satte klorna i publiken och sög in dem till sin hand, bandets enorma energi och publikens snabba gensvar.

Min lilla mamma stod nästan längst fram, bland vevande armar och kärleksfulla fans och såg absolut ingenting, men det spelade ingen roll för den där Bruce Springsteen är, vad jag har förstått, one of a kind.
Mamma kommer att leva länge på att bara ha fått vara där och insupa atmosfären tillsammans med bandet och fansen och jag kan ärligt säga att när hon berättade om sin fredag blev jag lite kär i Bruce Springsteen.

Till och med så att jag bytte housen mot Bruce Springsteen här hemma nu. The River, I'm on fire och Born to run på HÖG volym medan sambon fixar och jag gör en fet Bruce-playlist...
Mysigt!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Det VAR verkligen en otroligt lyckad present!!!!

Keep them coming..... ni har väl ett par år att spara till nästa gång han kommer.... för det räcker med att gå på HANS konserter...

2008-07-07 @ 00:14:05
Postat av: Sara

Du kan räkna kallt med biljetter till nästa gång HAN kommer hit mamma. Och då går vi hela familjen tycker jag.

Puss

2008-07-07 @ 11:37:15
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Starsky

Nämen,

du kan väl inte stänga av housen som e så bra : )

2008-07-07 @ 15:59:33
Postat av: Jenny

Ja, han har en del godingar, Brucean.

The River är en riktig favorit hos mig faktiskt.

2008-07-07 @ 21:57:00
URL: http://bempis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0