Så här ska man ha det när man har det som sämst!

Det händer verkligen saker hela tiden och jag har inte en suck att hinna sitta ner och berätta om det. Nu har jag en liten håltimma fram till 15:00 så jag knapprar snabbt för det är mycket som ska hinnas med till dess...

När jag (igår) kommer innanför dörren till killarnas lägenhet möts jag av Heff och Heff i hallen.
Killarna ger mig varma kramar iförda fluffiga morgonrockar och nyss vakna kuddfrisyrer. Kan en tjej ett finare bemötande?
Känns nästan inte så.
Vi startar vår dag med att åka till Askim, där Handyman roddar ihop två frukostpizzor som vi trycker i oss, innan vi tar båten ut på det blåa havet.
Underbara blåa, vilda, vågiga hav. Jag älskar det!
Jag älskar lukten av tång och att känna håret piska i vinden. Jag älskar att kisa med ögonen mot solljus och vattenstänk och jag älskar den känslan av frihet som jag får i kroppen när jag är på havet.

Vi gassar på klippor och tar en öl på Styrsö innan det bär tillbaka till Askims hamn och pitstop vid pizzerian igen.
Det visar sig då att de båda bagarna har haft lite tråkigt och jag skrattar så jag gråter när kärleksparet med stressad blick ska åka hem och ser sin bil helt invirad i gladpack.
Humpor av rang om du frågar mig!

Kvällen bjöd på grillning och tända ljus innan utgång med hela ligan.

Nu ska jag upp på vinden och hämta skinnbyxorna för här ska åkas motorcykel minsann. Jag och en cool kille med mc-kort ska glida ner till Halmstad och se vart vinden tar oss tills i morgon.
Det ska bli asnajs och han har lovat att köra väldigt försiktigt mamma.

Sommarpuss













 

Kommentarer
Postat av: Mia

Grym dag/kväll/natt =) Hoppas på en favvorit i repris om ett par veckor.

Kramiz

2008-07-11 @ 22:29:20
URL: http://www.thesweetestblogg.se
Postat av: Petra

Hej hjärtat! Gick ju förbi just den pizzerian häromdagen, när även vi var i Askims lilla båthamn! =) Kanske ska dit ikväll igen, får se om det är öppet då.

2008-07-12 @ 11:19:58
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0