Jodå, så atte...

Semester, semester, SEMEEESTEEEERR!

Fröken Babbel har semester och sitter nu i bara bikinin framför datorn, lyssnar på Blue Foundation -As I Moved On -run jeremy band mix feat trentemoller and buda (Fantastisk bit), sneglar på mina nyköpta underbara skor, tänker på att möta upp boysen ikväll och njuuuter av semestern som har börjat.

När jag tackat för mig idag åkte jag och lämnade av helvetesklänningen hos en tjej som faktiskt var villig att köpa skiten. Jag fick visserligen gå ner till 1300 spänn, men det var det lätt värt för att bli av med den.
Efter det åkte jag hem, och då var det en vansinnigt snygg väninna i lägenheten och roddade för några timmar vid havet.

Vi åkte till Saltholmen där jag låg blundandes på klippan och lyssnade till hennes mjuka röst när hon läste högt ur en bok om tankarnas makt över oss. Det var sjuukt mysigt och jag halvslumrade nöjt och semestrande i solen.

SEEMEESTEEERRRR!!!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Barnvakter? Bara sådär?

Okej......Vad är det frågan om?

Vad vill ni att vi skall köpa åt er härifrån?

Något är det....



Sounds fishy to me!



=)

2008-07-05 @ 04:42:59
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad skönt för dig att bli av med klänningen!

Jag vet att den har hängt hos dig som ett skelett i garderoben rätt länge hi,hi!

2008-07-07 @ 21:54:04
URL: http://bempis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0