Are you impressed? I'm impressed

Jo, det glömde jag säga!
Jag slogs av en enorm fascination när jag satt i Sesammottagningens väntrum och fördrev tiden med att titta på folk, gissa vad de hade för yrken, underkläder, förhållanden osv.

Det satt då en förkyld negress ett par stolar bort från mig och snöt sig i en medhavd näsduk. (Det trodde jag tex att bara äldre människor hade, så redan där är jag lite imponerad.)
Hon snyter sig för tredje gången på väldigt kort tid och tar sedan pekfingrarna i näsduken och trycker upp dem i varsin väntande näsborre.
Väl inne med fingrar och näsduk kör hon runt fingrarna och gör rent inne i näsan.
"WOW! Antingen har hon en helt enorm näsa eller pygmésmå fingrar", tänkte jag imponerat och kunde inte för mitt liv slita blicken från skådespelet framför mig.

Det är väl klart att jag med har gjort rent näsan från enentuella bobbar, men bannemig bara med en liten del av mig själv inne i näsborrarna.
Den här tjejen fick in hela fingret, plus näsduken då.

Fast å andra sidan så har jag en väldigt petit liten näsa och som sambon så kärleksfullt säger: Kåldockefingrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0